Angajam electrician!
Sunteti Candidatul Ideal daca aveti:
– Studii medii, profesionale de specialitate si/sau certificat de calificare in domeniu
– Experienta minim 2 ani
– Responsabilitate, implicare, disponibilitate de lucru in ture
Descrierea jobului
Va veti pune in valoare competentele si aptitudinile prin :
– Executarea unor activitati de reparatie, intretinere, operare si verificare a utilajelor din locatie
Descrierea companiei
Va invitam sa faceti parte din Lidea, una dintre companiile europene de top, producatoare de seminte multi-specie pentru piata internationala, care creaza si ofera solutii personalizate si durabile si ofera valoare adaugata pe tot parcursul anului, pentru intreg ecosistemul de agribusiness.
Beneficii
Alaturi de echipa Lidea , va veti dezvolta profesional prin participarea la traininguri de specialitate, veti cunoaste oameni noi, profesionisti, dornici sa impartaseasca cu voi cunostintele lor si sa va acorde suportul lor ; veti putea beneficia de asigurare medicala privata inclusa in pachetul salarial care cuprinde si alte beneficii(bonusuri, tichete de masa, etc).
Locatie: Braila
Asteptam CV-urile voastre la adresa madalina.cantau@personnel.com.ro.
Prin trimiterea CV-ului și a altor documente relevante, confirmați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către Personnel Outsourcing, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).
Datele dumneavoastră vor fi prelucrate strict în scopul evaluării candidaturii pentru postul anunțat și nu vor fi partajate cu terți fără consimțământul dumneavoastră.
De asemenea, aveți dreptul de a cere rectificarea, ștergerea si restricționarea prelucrarii și de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră.
Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră sau pentru a solicita ștergerea datelor va rugam sa ne contactati la adresa de email gdpr@personnel.com.ro
Contabil
Angajam contabil!
Sunteti Candidatul Ideal daca aveti :
– Studii superioare economice finalizate
– Experienta in domeniu de minim 3 ani
– Cunostinte de limba engleza nivel mediu
– Cunostinte de utilizare avansata Windows, pachet Office si softuri contabile, utilizare program Socrate constituie avantaj
Descrierea jobului
Va veti pune in valoare competentele si aptitudinile prin :
– Crearea furnizorilor, validarea maparii conturilor contabile aferente clientilor si a articolelor de servicii si bunuri din sistemul contabil
– Arhivarea facturilor de achizitii servicii, imobilizari, obiecte de inventar, consumabile incarcate in SPV si procesarea acestora pe centre de cost
– Inregistrarea facturilor de marfa corelate cu receptia aferenta, verificarea rapoartelor receptii nefacturate, facturi fara receptii si a avizelor nealocate
– Verificarea si procesarea deconturilor de cheltuieli
– Emiterea facturilor de prestari servicii sau refacturari costuri intra-grup
– Descarcarea lunara a cheltuielilor in avans
– Verificarea inregistrarii amortizarii generate de catre programul de contabilitate
– Verificarea soldurilor pentru diverse conturi contabile
– Verificarea fiselor si confirmarea soldurilor de furnizori, precum si intocmirea componentei soldului pentru #408, #409, #418, #419
– Intocmire procese verbale de compensare intre clienti si furnizori
– Corectarea si eliminarea erorilor rezultate in urma generarii lunare a declaratiilor fiscale D394, SAF-T
– Acordarea suportului in cadrul auditului anual sau a controalelor din partea autoritatilor fiscale
– Arhivarea documentelor contabile fizic si digital
Descrierea companiei
Va invitam sa faceti parte din Lidea, una dintre companiile europene de top, producatoare de seminte multi-specie pentru piata internationala, care creaza si ofera solutii personalizate si durabile si ofera valoare adaugata pe tot parcursul anului, pentru intreg ecosistemul de agribusiness.
Beneficii
Alaturi de echipa Lidea, va veti dezvolta profesional prin participarea la traininguri de specialitate, veti cunoaste oameni noi, profesionisti, dornici sa impartaseasca cu voi cunostintele lor si sa va acorde suportul lor; veti putea beneficia de asigurare medicala privata inclusa in pachetul salarial care cuprinde si alte beneficii (bonusuri, tichete de masa, etc).
Locatie: Bucuresti, sector 2
Asteptam CV-urile voastre la adresa madalina.cantau@personnel.com.ro.
Prin trimiterea CV-ului și a altor documente relevante, confirmați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către Personnel Outsourcing, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).
Datele dumneavoastră vor fi prelucrate strict în scopul evaluării candidaturii pentru postul anunțat și nu vor fi partajate cu terți fără consimțământul dumneavoastră.
De asemenea, aveți dreptul de a cere rectificarea, ștergerea si restricționarea prelucrarii și de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră.
Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră sau pentru a solicita ștergerea datelor va rugam sa ne contactati la adresa de email gdpr@personnel.com.ro
Casier firma de catering
Suntem in cautarea unui casier pentru o firma de catering din Bucuresti.
Ce ne dorim:
– Studii medii,
– Muncitor calificat/necalificat cu minim experienta,
– Politete, abilitati bune de comunicare, persoana energica si amabila,
– Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii;
Responsabilitati:
– Mentine in permanenta curatenia pe zona de lucru,
– Asigura realizarea activitatilor de casierie,
– Se asigura de buna functionarea a echipamentelor de vanzare(monitor, POS, casa de marcat),
– Stabileste impreuna cu managerul meniul zilnic si impreuna cu bucatarul numarul de portii necesare declararii productiei,
– Verifica zilnic fondul de casa si opereaza depunerea din ziua anterioara;
Oferim:
– Salariu conform cerintelor pietei,
– Masa asigurata.
Program L-V: 07:00-16:00
Asteptam candidaturile la adresa madalina.cantau@personnel.com.ro.
Prin trimiterea CV-ului și a altor documente relevante, confirmați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către Personnel Outsourcing, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).
Datele dumneavoastră vor fi prelucrate strict în scopul evaluării candidaturii pentru postul anunțat și nu vor fi partajate cu terți fără consimțământul dumneavoastră.
De asemenea, aveți dreptul de a cere rectificarea, ștergerea si restricționarea prelucrarii și de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră.
Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră sau pentru a solicita ștergerea datelor va rugam sa ne contactati la adresa de email gdpr@personnel.com.ro
Ajutor de bucatar firma de catering
Angajam ajutor de bucatar pentru o firma de catering din Bucuresti.
Ce ne dorim:
– Studii minime/medii,
– Muncitor calificat/necalificat cu sau fara experienta,
– Politete, abilitati bune de comunicare, persoana energica si amabila,
– Atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii;
Responsabilitati:
-Ajuta la prepararea produselor din retetarul unitatii in conformitate cu standardele in vigoare,
-Asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare,
– Participă activ la întreţinerea ustensilelor de bucătarie şi a echipamentului din dotare,
– Finalizeaza productia in timpii stabiliti impreuna cu bucatarul chef;
Oferim:
– Salariu conform cerintelor pietei,
– Masa asigurata.
Program L-V: 07:00-16:00
Asteptam candidaturile la adresa madalina.cantau@personnel.com.ro.
Prin trimiterea CV-ului și a altor documente relevante, confirmați că sunteți de acord cu prelucrarea datelor dumneavoastră personale de către Personnel Outsourcing, în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (GDPR).
Datele dumneavoastră vor fi prelucrate strict în scopul evaluării candidaturii pentru postul anunțat și nu vor fi partajate cu terți fără consimțământul dumneavoastră.
De asemenea, aveți dreptul de a cere rectificarea, ștergerea si restricționarea prelucrarii și de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră.
Pentru mai multe informații despre drepturile dumneavoastră sau pentru a solicita ștergerea datelor va rugam sa ne contactati la adresa de email gdpr@personnel.com.ro