Agent Vanzari Call Center

Cerinte

-Experienta de minimum 1 an in vanzari prin telefon – Call Center
-Capacitate de comunicare si relationare
-Persoana deschisa, entuziasta si serioasa
-Atitudine pozitiva si orientare catre client
-Automotivat si cu spirit de echipa
-Studii medii/superioare
-Cunostinte de nivel mediu in utilizare excel/baze de date

Responsabilitati / Realizari

-Initierea apelurilor in vederea promovarii si vanzarii diverselor produse si servicii
-Furnizarea de informatii la solicitarea clientilor
-Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti
-Monitorizarea permanenta si actualizarea bazei de date
-Indeplinirea obiectivelor specifice proiectului

Alte informatii

-Pachet salarial compus din salariu net 2500 ron plus comisioane si bonusuri
-Tichete de masa in valoare de 40 ron/zi
-Transportul decontat
-Asigurare medicala privata
-Ziua de nastere – zi libera si platita
-Ziua de 8 Martie – zi libera si platita (pentru doamne si domnisoare)
-Tichete cadou de Paste, Craciun
-Concediu de odihna – 22 zile anual – cu crestere progresiva in functie de vechimea in companie pana la 26 de zile anual
-Spor de fidelitate ( se acorda un spor, la salariu, in functie de vechimea in companie).
-Activitatea se va desfasura de la birou!
-Program de lucru: (Luni -Joi) – 08:30-17:00 cu 30 minute pauza
Vineri – 08:30-15:00 cu 30 minute pauza

OPORTUNITATI:

-Oportunitatea de a lucra pentru clienti renumiti
-Construirea unei cariere de succes in domeniul vanzarilor , marketingului si al comunicarii
-Traininguri specializate, suport continuu, echipa manageriala profesionista, dinamica
-Oportunitatea de a promova

Operator call-center italiana – Iasi

Locație: DOAR Iași

Aplica daca:

– Cunosti Limba Italiană avansat – OBLIGATORIU
– Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă.
– Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.
– Ai abilități de utilizare a computerului.

Program de lucru: 2 Schimburi

– Schimbul 1: 10:00 – 18:00
– Schimbul 2: 12:00 – 20:00

Vei avea parte de:

– Salariu atractiv, motivant și competitiv
– Tichete de masă
– Abonament medical privat
– 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness

Ce anume vei face:

– Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.
– Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.
– Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem.