Agent Vanzari Call Center
Cerinte |
-Experienta de minimum 1 an in vanzari prin telefon – Call Center -Capacitate de comunicare si relationare -Persoana deschisa, entuziasta si serioasa -Atitudine pozitiva si orientare catre client -Automotivat si cu spirit de echipa -Studii medii/superioare -Cunostinte de nivel mediu in utilizare excel/baze de date |
Responsabilitati / Realizari |
-Initierea apelurilor in vederea promovarii si vanzarii diverselor produse si servicii -Furnizarea de informatii la solicitarea clientilor -Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti -Monitorizarea permanenta si actualizarea bazei de date -Indeplinirea obiectivelor specifice proiectului |
Alte informatii |
-Pachet salarial compus din salariu net 2500 ron plus comisioane si bonusuri -Tichete de masa in valoare de 40 ron/zi -Transportul decontat -Asigurare medicala privata -Ziua de nastere – zi libera si platita -Ziua de 8 Martie – zi libera si platita (pentru doamne si domnisoare) -Tichete cadou de Paste, Craciun -Concediu de odihna – 22 zile anual – cu crestere progresiva in functie de vechimea in companie pana la 26 de zile anual -Spor de fidelitate ( se acorda un spor, la salariu, in functie de vechimea in companie). -Activitatea se va desfasura de la birou! -Program de lucru: (Luni -Joi) – 08:30-17:00 cu 30 minute pauza Vineri – 08:30-15:00 cu 30 minute pauza OPORTUNITATI: -Oportunitatea de a lucra pentru clienti renumiti |
Operator call-center italiana – Iasi
Locație: DOAR Iași
Aplica daca:
– Cunosti Limba Italiană avansat – OBLIGATORIU
– Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă.
– Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.
– Ai abilități de utilizare a computerului.
Program de lucru: 2 Schimburi
– Schimbul 1: 10:00 – 18:00
– Schimbul 2: 12:00 – 20:00
Vei avea parte de:
– Salariu atractiv, motivant și competitiv
– Tichete de masă
– Abonament medical privat
– 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness
Ce anume vei face:
– Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.
– Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.
– Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem.