Jr Project Manager

Dacă esti pasionat de cercetarea de marketing, ai abilități organizaționale puternice și prosperi într-un mediu de lucru la distanță, te încurajăm să aplici pentru această oportunitate interesantă!

Cerinte

•Diplomă de licență în Marketing, Administrarea Afacerilor sau domeniu conex.
•Experiența anterioară (internship sau entry-level) în cercetarea de marketing sau managementul de proiect este un plus.
•Abilități organizaționale puternice și atenție la detalii.
•Abilități excelente de comunicare, atât scrise, cât și verbale.
•Abilitatea de a lucra independent și de la distanță, fiind în același timp un jucător de echipă colaborativ.
•Este necesară fluența în limba engleză;

Responsabilitati

Planificarea, organizarea și coordonarea proiectelor de cercetare de marketing de la inițiere până la finalizare. Colaborarea cu echipe inter-funcționale pentru a vă asigura că obiectivele proiectului sunt îndeplinite în termen și în buget.
•întreprinderea cercetării și analize de piață
•Întocmirea documentației proiectului

Beneficii:

•Ai oportunitatea de a lucra de la distanță de oriunde din România.
• Acumulezi experiență practică în cercetarea de marketing și managementul proiectelor. •Colaborezi cu o echipă talentată și de susținere.
•Garantam un pachet de compensații și beneficii competitive.

Operator call-center italiana – Iasi

Locație: DOAR Iași

Aplica daca:

– Cunosti Limba Italiană avansat – OBLIGATORIU
– Ai abilități excelente de comunicare și ascultare activă.
– Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar constituie un avantaj.
– Ai abilități de utilizare a computerului.

Program de lucru: 2 Schimburi

– Schimbul 1: 10:00 – 18:00
– Schimbul 2: 12:00 – 20:00

Vei avea parte de:

– Salariu atractiv, motivant și competitiv
– Tichete de masă
– Abonament medical privat
– 7Card pentru beneficii de sănătate și wellness

Ce anume vei face:

– Preiei apeluri telefonice primite de la clienți curenti din Italia și răspunzi la întrebările acestora într-un mod profesional și prietenos.
– Furnizezi suport clienților în legătură cu serviciile companiei.
– Înregistrezi datele interacțiunilor cu clienții în sistem.