Farmacist Sef

Angajam Farmacist Sef pentru locatiile din Nerva Traian si Militari Chiajna.
Pentru Militari Chiaja se asigura transport

Cerinte
Studii superioare in domeniu, finalizate
Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor, avizat pe anul in curs
Abilitati excelente de comunicare si o atitudine proactiva
Abilități interpersonale: diplomație, confidențialitate, integritate
Capacitate de ascultare activa si consiliere a pacientilor
Initiativa bazata pe solutii practice menite sa dea rezultate
Atentie la detalii si bune abilitati numerice
Capacitatea de organizare si planificare a activitatilor/operatiilor
Cunostinte operare PC – prezinta avantaj cunoasterea programului SETRIO
Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational

Responsabilitati / Realizari
Supravegherea, coordonarea și evaluarea activității colegilor farmaciști și asistenților de farmacie
Gestionarea, supravegherea si instruirea personalului/activității farmaciei
Activități specifice postului de farmacist se
Întocmirea și verificarea situațiilor/documentelor financiare și raportarea oricăror modificări în activitatea farmaciei
Promovata muncii in echipa si initiativa la locul de munca

Alte informatii
Remunerarea corecta conform grilei de salarizare
Plata orelor suplimentare sau acordarea de zile libere compensatorii
Concediu de odihna platit
Tichete de masa
Programe de bonusare/sporuri
Prime de Paste si Craciun

Farmacist

Angajam Farmacist pentru locatiile din Nerva Traian si Militari Chiajna.
Pentru Militari Chiaja se asigura transport!

Cerinte
Absolvent al unei facultati de farmacie din tara
Membru al colegiului farmacistilor
Abilitati de comunicare cu pacientul
Comunicare pe toate nivelele ierarhice si cu toate departamentele
Cunoasterea procedurilor RBPF si legislatiei
Cunostinte operare PC – prezinta avantaj cunoasterea programului SETRIO
Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational

Responsabilitati / Realizari
Eliberarea medicamentelor, supliementelor si dispozitivelor medicale catre pacient
Consiliera pacientului
Receptia marfurilor
Depozitatea corecta atat in oficina cat si in depozit
Participarea la inventariere
Operarea corecta in programul de gestiune
Generarea rapoartelor
Suplinirea farmacistului sef pe perioada concediului

Alte informatii
Remunerarea corecta conform grilei de salarizare
Plata orelor suplimentare sau acordarea de zile libere compensatorii
Concediu de odihna platit
Tichete de masa
Programe de bonusare/sporuri
Prime de Paste si Craciun

Asistent Manager

CERINTE
Absolvent/a de studii superioare, preferabil profil economic, dar nu este o cerinta obligatorie
Limba engleza scris si vorbit – nivel B2
Cunostinte de utilizare MS Office (word, Excel)
Experienta de secretariat, suport economic – administrativ, back office prezinta un avantaj
Persoana organizata, cu excelente abilitati de comunicare si atitudine proactiva

RESPONSABILITATI
Ordonare si indosarierea documentelor aferente unui contract intr-un singur dosar (contract, facturi emise in vederea decontarii sumelor stipulate in contract, corespondenta, pv.-uri cartea tehnica pe obiectiv, unde este cazul
Emitere facturi si inregistrare in evidentele societatii
Inregistrare facturi furnizori interni si externi in evidentele societatii si urmarirea termenelor scadente
Inregistrare in agenda si transmiterea pe mail a tuturor datelor necesare pentru efectuarea platilor.
Depunerea filelor CEC / BO la banca
Evidente facturi si verificarea incasarilor – acoperirea sumelor cu BO.
Pregatirea tuturor documentelor contabile in vederea transmiterii catre contabilitate.
Lansare comanda de servicii de curierat
Urmarire livrare comenzi
Actualizare adrese destinatari in baza de date
Preluarea apelurilor interne/externe si directionarea / redirectionarea lor in vederea rezolvarii operative a problemelor
Intocmire dispozitii de plata / incasare
Multiplicare, scanare, transmiterea documentelor in format electronic
Arhivare documente conform procedurilor interne

ALTE INFORMATII
Salariul de baza competitiv si negociabil in functie de experienta profesionala a candidatilor
Tichete de masa in valoare de 40 ron/zi lucratoare
Prime acordate de Paste si Craciun
Concediu de odihna 21 de zile anual
Abonament medical la Medicover
Program de lucru Luni – Vineri 09:00 -17:00
Se lucreaza de la birou, Sector 2 Bucuresti – zona Lacul Tei

Inspector Economist in Economie Generala

CERINTE
Absolvent/a de studii economice, specialiazarea financiar – contabilitate
Cunoasterea programului de contabilitate SCALA prezinta un avantaj, insa nu este un criteriu obligatoriu
Cunostinte solide de utilizare EXCEL
Prezinta avantaj (nu este conditie obligatorie) persoanele cu experienta in industria asigurarilor, familiarizate cu termenii si conturile contabile din aceasta industrie

RESPONSABILITATI
Verifica, contabilizeaza si intregistreaza extrasele de cont primite de la banci
Opereaza importuri extrase zilnice de cont de la banci in programele de daune (importurile se fac prin intermediul internet banking sau fisiere primite prin e-mail)
Opereaza zilnic alocarea platilor in programele de daune atat pentru furnizori cat si alti terti conform cu OP-urile
Opereaza exporturile in SCALA din programele de daune si le contabilizeaza
Verifica zilnic corectitudinea operatiilor contabile efectuate
Verifica si listeaza fisele de cont
Opereaza alocarea platilor de salarii, contributii si impozite aferente salariilor
Inregistreaza operatiuni casa – banca
Opereaza facturile primite de la furnizori si parte din platile efectuate in contabilitate
Acopera fisierul de plati previzionate si situatia platilor de efectuat zilnic
Contribuie la pregatirea rapoartelor SAF-T
Acopera raportarile ANAF aferente TVA facturi externe

ALTE INFORMATII
Salariu competitiv si negociabil in functie de experienta profesionala a candidatilor
Prima de vacanta 50% din valoarea salariului
Prime de sarbatori 50% din valoarea salariului
Tichete de masa in valoare de 22 lei /zi lucrata
Abonament Medical Medlife
22-26 zile de concediu in functie de vechimea totala in munca pe care o are candidatul
Dupa primul an de activitate se acorda pensie privata pilonul III
Dupa 2 ani de activitate se acorda spor de vechime incepand de la 2% si pana la maxim 20%
Activitatea se va desfasura de la birou Sector 1 Bucuresti

Ajutor de frizer canin

Cautam iubitori de catei doritori sa se alature unei echipe dedicate nevoilor patrupezilor.

Ce ne dorim:
– Minim 6 luni de experienta intr-o activitate ce presupune interactiune cu animalele (cabinet veterinar, frizerie canina, adapost, pet shop)
– Persoana dornica de a invata o meserie,
– Persoana serioasa si muncitoare,
– Absolvirea unui curs de frizer canin, dresaj canin, tehnician veterinar poate reprezenta un avantaj.

Ce vei face:
– Vei ajuta frizerii experimentati la tuns,
– Vei pregati cosmeticele si ustensilele necesare,
– Vei mentine curatenia in sala de frizerie si in receptie,
– Vei ajuta colegii din salon la diverse activitati desfasurate in locatie.

Ce oferim:
– Salariu net in cotinua crestere,
– Tichete de masa de 30 de lei zi,
– Posibilitate de invatare si crestere pe pozitia de frizer,
– Reduceri la produse si servicii pentru animalele proprii.

Programul este de 5 zile pe saptamana cu 2 zile libere, in intervalul orar 10:00-18:30 sau 12:00- 20:30.

Pentru angajari ne puteti contacta la:
TEL: 0720 534 815
E-mail:madalina.cantau@personnel.com.ro
Locatie: Bucuresti, sector 2

Operator debitare cantuire

Angajam operator debitare cantuire pentru o companie producatoare de produse pe baza de lemn.

Ce ne dorim:
– Studii medii finalizate,
– Experienta de minim un an pe un post similar,
– Persoana capabila sa lucreze in echipa,
– Persoana serioasa si rezistenta la efort fizic.

Ce vei face:
– Te vei ocupa de taierea si cantuirea marfurilor conform procedurilor interne,
– Vei asigura functionarea continua a masinilor de debitare si cantuire,
– Vei verifica si intretine in conditii optime utilajele incredintate.

Ce oferim:
– Salariu net negociabil in functie de profilul candidatului,
– Tichete de masa,
– Bonusuri lunare,
– Transport asigurat.

Programul de lucru este in 2 schimburi de luni pana vineri in intervalele: 6:00-14:30, 14:00-22:30.

Pentru angajari ne puteti contacta la:
TEL: 0720 534 815
E-mail: madalina.cantau@personnel.com.ro
Locatie: Brasov, Bucuresti