Asistent Manager

CERINTE
Absolvent/a de studii superioare, preferabil profil economic, dar nu este o cerinta obligatorie
Limba engleza scris si vorbit – nivel B2
Cunostinte de utilizare MS Office (word, Excel)
Experienta de secretariat, suport economic – administrativ, back office prezinta un avantaj
Persoana organizata, cu excelente abilitati de comunicare si atitudine proactiva

RESPONSABILITATI
Ordonare si indosarierea documentelor aferente unui contract intr-un singur dosar (contract, facturi emise in vederea decontarii sumelor stipulate in contract, corespondenta, pv.-uri cartea tehnica pe obiectiv, unde este cazul
Emitere facturi si inregistrare in evidentele societatii
Inregistrare facturi furnizori interni si externi in evidentele societatii si urmarirea termenelor scadente
Inregistrare in agenda si transmiterea pe mail a tuturor datelor necesare pentru efectuarea platilor.
Depunerea filelor CEC / BO la banca
Evidente facturi si verificarea incasarilor – acoperirea sumelor cu BO.
Pregatirea tuturor documentelor contabile in vederea transmiterii catre contabilitate.
Lansare comanda de servicii de curierat
Urmarire livrare comenzi
Actualizare adrese destinatari in baza de date
Preluarea apelurilor interne/externe si directionarea / redirectionarea lor in vederea rezolvarii operative a problemelor
Intocmire dispozitii de plata / incasare
Multiplicare, scanare, transmiterea documentelor in format electronic
Arhivare documente conform procedurilor interne

ALTE INFORMATII
Salariul de baza competitiv si negociabil in functie de experienta profesionala a candidatilor
Tichete de masa in valoare de 40 ron/zi lucratoare
Prime acordate de Paste si Craciun
Concediu de odihna 21 de zile anual
Abonament medical la Medicover
Program de lucru Luni – Vineri 09:00 -17:00
Se lucreaza de la birou, Sector 2 Bucuresti – zona Lacul Tei